.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Monday 21 November 2011

WHAT DO YOU WANT !

*Click photo untuk tumbesaran.

okay guys , nampak nama shaqshahran tu ? ofcourse korang nampak kan. actually , dia memang nak makan kaki aku. dah ada twitter sendiri but still nak buat yang baru. kalau buat untuk diri sendiri takpe lah jugak , ni tak ! pergi guna gambar aku pulak dah. sekarang , memang aku tengah menyirap ! seriously. rasa nak tumbok muka dia sampai lumat ! perlu ke kau nak buat semua benda alah ni ? kau tahu tak , kau dah buat kerja bodoh ! kayy , aku memang taknak gaduh dengan kau , but ape yang kau dah buat sekarang ni betul-betul dah buat aku marah ! M A R A H tahu tak ! ape lagi yang kau nak. tak puas hati ? lantak kau lah tak puas hati ke ape , bukan masalah aku. kau yang cari masalah ! kalau kau nak gaduh , kau cari lah perempuan lain okayy. kau kan HOT , HANDSOME , BERGAYA ! petik jari je 10 datang. please lah weh , aku memang tanak gaduh dengan kau. aku tak boleh accept kau sebab cara hidup kau yang terlampau sosial tu. terus terang aku cakap aku tak suka ORANG KAKI CLUBBING ! I hope you understand okayy. aku dah penat and meluat dengan perangai kau. pleaseeeeee STOP IT !

p/s : delete your second acc because i hate it !

YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment