.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Friday 23 December 2011

From MyHeart !

Hello readers :)

Okay tadi aku ada baca blog kakak aku. Kakak yang mana satu ? Yang sorang tu lah. Aku mana ada ramai kakak. Ergghh ! Berbalik kepada cerita tadi. Actually , masa dia pergi solat isya'. Laptop dia still terbuka. Then , aku tengok dekat lappy dia ada tab 'facebook' and 'blog'. Dalam facebook tu aku tengok dia tengah IM dengan kawan dia. Entah macam mana , tangan aku gatal sangat pergi open chat dorang. Then aku pergi baca apa yang dorang borakkan tu. And I was like 'Haaaa ! Betul ke ni ?'. Sebenarnya , kakak aku tengah mengadu dekat kawan dia tu pasal perasaan yang dia sedang hadapi. Aku pun tak berapa faham apa masalah kakak aku ni. After that , aku buka pulak blog dia. Mase aku tengah baca tu , aku rasa sayu sangat. Seriously , aku nak menangis. Aku pun tak tahu macam mana nak cerita. Aku rasa korang kena baca sendiri blog dia. It's really sad !

For my sister :
Weh , aku tak tahu pulak yang kau rasa macam tu semua. Aku tahu memang kau dah tak banyak bercerita dekat aku. Kalau kau cerita pun mase aku suruh cerita. Kalau aku tak tanya semua tu , kau diam je lah kan. Hmm , kau tak boleh dohh buat macam ni. Nanti hati kau yang sakit. Aku tahu kau banyak bercerita dekat kawan-kawan kau. Tapi dengan family kau , kau taknak cerita. Maybe kau tak biasa. Hmm , its okay weh. Aku faham. Kadang-kadang aku jelous jugak tengok kau bercerita sakan dengan kawan-kawan kau. Sedangkan aku ? Kau macam nak berahsia pulak. Kau tahu tak selama kau cuti sem ni , aku kadang-kadang cakap macam-macam , cakap merepek-repek , buat benda gila bodoh semua tu semata-mata nak kau rasa happy. Aku nak kau rasa gembira bila duduk dekat rumah ni. Kau pernah cerita yang kau kadang-kadang malas nak balik rumah sebab bosan. Masa kau cakap macam tu , aku sedih gila weh. Kau macam tak suka duduk dengan family kau. Kau tahu tak aku macam orang gila duduk dekat rumah ni bila kau takde. Aku takde tempat nak mengadu semua tu kau tahu tak. Masa kau balik cuti sem hari tu aku ingat aku nak spend time dengan kau puas-puas. Nak gossip-gossip semua. Sebab tu lah bila kau dah sampai rumah , aku banyak mulut. Macam-macam aku cakap sampai tak cukup nafas. But , bila kau cakap duduk dekat hostel best then kau nak balik cepat lah , aku macam terperanjat gila. Aku ada jugak terfikir yang kau ni betul ke kakak aku ? Kalau betul , kenapa dia cakap macam tu. Hmmm. Aku menangis bila tulis pasal entry ni. Dah lah taknak cerita dah. Terlampau-lampau sedih !

#Sorry sebab aku curi-curi baca IM and blog kau. And sorry kalau entry ni buat kau sakit hati ke apa. Entah kenapa aku emotional lebih pulak bila tulis entry ni.


YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment