.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Monday 26 December 2011

2012 !

Hello peeps !

Okay aku nak tanya , korang dah ada list for 2012 ? Okay , aku dah ada ! Actually , aku buat list ni pun mengikut kemampuan aku jugak. Tak guna kalau kita buat list panjang berjela , nak buat itu ini. Last-2 tak habis buat. Tak ke menyesal nanti ? So guys , better you make your own abilities ! Haa , nak tahu apa azam kita tahun 2012 ? Check it out !

-Nak dapat keputusan yang cemerlang dalam SPM. 
#tak dapat A semua pun tkpe.
-Nak simpan rambut panjang.
#sebab aku tak pernah berambut panjang.
-Nak kurangkan online.
#hanya online dihujung minggu.
-Tak akan sesekali meniru sesama peperiksaan.
#aku dah insaf.
-Taknak cuti sekolah sesuka hati.
#kalau cuti pun sebab hal yang penting sahaja.
-Nak maafkan semua orang yang buat salah dengan aku.
#tak guna simpan musuh buat perkasam kan.
-Taknak couple selagi tak habis SPM
#lepas habis paper akhir tu , aku akan terus couple.

Yeahh , I hope , I can do all this in 2012 ! And wish me luck for my SPM okay guys :)
  

YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment