.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Wednesday 14 March 2012

YOU!

Assalamualaikum..

Hari ni rasa teruk gilaa! Tahu tak, tadi kan Shahran text aku. Kayy, sangat menyirap dengan dia! Seriously, kalau muka dia ada depan aku memang aku hempukk dengan buku teks. Dia tu macam gila bayang tahu tak. Text benda merepek repek. Tu lah, makan kerepek banyak-banyak lagi. Kayy, takde kena-mengena. Back to the story, dia text macam ni 'You, I nak you. I tak boleh hidup kalau you takde. I sanggup buat apa je, asalkan you ada dengan I.' See? Memang gila bayang kann? Habis meremang semua bulu aku. Erkkk. Hahaha. Lepas baca text tu, mood aku totally berubah! B-E-R-U-B-A-H okayy! Haa, siap ejakan lagi tu. Habis semua orang aku nak marah. Nasib baik boleh cover depan abang spec kiteww tauuuu. Masa dia tanya kenapa, aku ingat nak mengadu sepuas-puasnya. Tapii, hmmmmm.. Tak payahlah kot. Aku boleh tahan lagi rasanyaa. But, bila dia dah offline sebab nak buat assingment, aku menangis. Wuuuuuuuu. Serious, rasa takuttt sangatt. Dah lah esok kena pergi sekolah. Ya Allah, mintak-mintak lah tak terserempak dengan Shahran tu. Aminnnnn aminn aminnn. Kalau terjumpa jugak, boleh demam seminggu rasanya. Hmmm.

Cerita Vanila Coklat tadi sweet sangat. Kite nak suami macam Amir tu boleh? Kayy, iGatal and i know it!
YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment