.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Sunday 29 April 2012

SILVERSPOON INTERNATIONAL COLLEGE!

ASSALAMUALAIKUM *tak jawab dosa, kalau jawab sayang*

Hari ni aku penat gila nak mampuss. Balik dari kenduri dekat rumah Maklong. Perhh, best gilo. Even, aku asyik kena buli dengan anak saudara yang remaja gitu! Now, taknak banyak menaip. Just nak tunjuk gambar-gambar masa aku pergi Silverspoon hari tu. Ohh ya! Kalau korang nak tahu Silverspoon College ni, Chef Zam yang punya. Hebat kan dia. And, I met him last friday. AWESOME OKAYY! Nah, cuci mata korang.

Muka aku setengah sebab mereka gedik terlebih and Danial cun habiss!

She's my bestfriend ever. LOVEYOU 'Adilah

Ini Danial. Dia kawan baik saya <3

Comelkan kita? K, sila muntah. *Abaikan orang belakang tu*

Tidak dinafikan, bila kami bosan kami akan jadi gila.

Ini muka excited nak jumpa Chef Zam.

Dia ni Efa, saya suka muka dia sebab nampak macam pakai blusher.

Atas tu Zayn Malik Malaysia, bawah pulak apek baru datang dari Cina. Dua-dua handsome dan ia membuatkan aku seperti coklat cair yang melimpah ke dalam gandum maka jadilah KOKO CRUNCH! Har har.

Actually, ada banyak lagi gambar dekat camera Danial. But, dia tak boleh upload. Termasuklah gambar aku dengan Chef Zam. K, menangis sekarang T.T bye!

YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment