.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Thursday 14 June 2012

JAUH :(


Awak dah jauh dari saya.
Awak asyik busy.
Awak selalu tinggalkan saya sorang-sorang.
Awak takde bila saya tengah sedih.
Awak takde bila saya perlukan awak.
Awak tak tahu yang saya makan hati dengan perangai awak.
Awak tak tahu saya dah banyak bersabar.
Awak tak tahu saya banyak mengalirkan air mata.
Awak macam tak hiraukan saya.
Awak macam dah tak suka saya.
Awak macam dah tak sayang saya.
Awak hanya dengan dunia awak sendiri.
Saya dapat rasa semua tu.
Maaf, saya cepat emosional sekarang.



YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment