.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Monday 11 June 2012

HARI KEMUNCAK!

Assalamualaikum.
*sila baca entry 'wedding' dahulu baru anda boleh baca entry ini*

Waa, hari ni aku rasa hebat gila sebab update blog dua kali. Tu lah akibatnya bila dah lama tak update kan. Eh, lama ke? Entahlah. Haha. Entry 'WEDDING' tadi aku cerita sampai tadika tu je kan. Sebenarnya banyak lagi ni nak cerita. Fuhh, semangatnya aku hari ni. Okay, lepas kami dari tadika tu kami terus balik rumah masing-masing sebab nak rehat kejap. Kejap je sebab malam tu kami kena pergi balai raya tu untuk buat pelamin. Cewahh, aku cerita ni macam aku pulak yang jadi wedding planner. Padahal tukang tengok je. Tapi tengok bukan sebarang tengok. Tengok sebab nak belajar. Hoho. Masa malam tu sebelum tunggu makcik yang buat pelamin tu datang, kami sempat lagi main rebut kerusi. Hahaha. Seriously, kelakar habis. Hampir semput aku asyik gelak je. After that, angah asri ajak main cap cap apa entah. Aku lupa nama permainan tu. Tapi yang aku tahu ada perkataan 'cap'. Happening gila! Kami semua duduk dekat balai raya sampai pukul 1 macam tu. Fuhh. rabak mata gua.

Hari yang di tunggu-tunggukan pun sampai. Majlis persandingan pihak lelaki berjalan dengan lancar. Aku tukang bagi door gift. Macam biasa, mata aku ni asyik minta dicuci je. Hahaha. Tapi, jangan risau. Ayie selalu ada dalam hati aku. Err, dah kenapa jiwang-jiwang ni. Okaylah, korang tengok je lah gambar ni ha.

Dalam perjalanan ke balai raya sempat lagi tangkap gambar. Biasalah gegirls kan -.-

Muka tak sama tapi baju sama. Churp churp :* 
Sebelah gua ni irfan. Suka cari gaduh sama gua. Tengok dia senyum nak comel je.

Kek warna biru tu aku yang buat. K, aku tipu je. Sebelah aku ni adil. Dia anak buah aku tapi dia lagi tua dari aku. Orang lain panggil aku 'maksu' tapi dia panggil aku 'ciksu' -.-

Inilah raja sehari kita! Kakak nurul cantik sangat tauu! SELAMAT PENGANTIN BARU!

Kesian korang banyak tengok gambar je kan. Nak buat macam mana, aku malas nak taip banyak-banyak. Eleh, kalau aku taip banyak pun korang bukan nak baca sangat tu. Takpe, aku tahu dah. Okay guys, sorry kalau cerita aku ni boring. Idea aku semakin menurun ni. Bye.

YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment