.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Sunday 24 June 2012

WARKAH BUAT FATIN ROSLAN.

Assalamualaikum semua.



Malam ni aku sedih. Sedih sebab kakak nak balik kolej dah. Sedih sebab nanti aku sensorang duduk rumah ni. Sedih sebab takde siapa nak bertengkar dengan aku. Sedih sebab tak boleh nak online guna lappy dia ni. Sedih sebab tak dapat nak update blog hari-hari. Sedih sedih sedih! Kepada Nurul Fatin Syahirah binti Roslan, lu jaga diri baik-baik weh. Jangan terpengaruh dengan dunia luar sana tu. Dulu lu duduk hostel je, sekarang lu dah duduk rumah sewa dengan kengkawan lu tu. Lu jangan lupa gua dekat rumah ni hoi! Kalau free lu balik lah sini jenguk gua. Takpun, nanti gua free, gua datang rumah sewa lu okay. Ahhh, bikin mengalir air mata je lah aku update blog macam ni. Boleh banjir blog ni dengan air mata aku. K, aku tipu je. Mohon fatin roslan baca blog aku ni. Tu pun kalau dia stalk blog aku ni lah kan. Herrr. Okay, aku tak sanggup nak taip bebanyak. Actually, aku tengah menghitung masa nak tengok bola Spain vs France. Lambatnya nak start! Ayie pulak entah ke mana entah. Bikin panas je! Oh ya, aku pakai jersey spain malam ni. Ha, nampak tak yang aku ni excited gila? Hahaha. Dear sepanyol, tolong jangan malukan aku pagi ni. Kalau kalah, aku bakar terus je jersey ni. Ini amaran okay. Hahaha. K joke! Bye.


YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment