.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Saturday 23 June 2012

PELANDUK DUA SERUPA.

Assalamualaikum..

Ha, hari ni gua nak cerita pasal pelanduk dua serupa. As we know, dalam dunia ni ada tujuh orang yang mukanya seiras kita. And you know what? Gua dah jumpa dua orang muka macam ayie. Sorang abang cina dekat kedai topup depan sekolah gua. And sorang lagi budak form 4 dekat sekolah gua. Fuhhh.. Tak tahu macam mana gua nak gambarkan perasaan ni. Kadang-kadang gua terfikir yang abang cina tu ayie. Haha. Impossible! Aku memang suka fikir benda-benda mengarut ni. Herr. Bila dah terjumpa muka macam ayie, gua pun apa lagi. Mesti nak usha usha orang tu. Hahaha. Selalu jugaklah gua jalan depan kedai topup tu. Semata-mata nak tengok abang cina tu. Yang abang cina tu pulak macam dah perasan yang gua asyik usha dia. Then, gua pun perasan yang abang cina tu selalu jugak usha gua. Duhhh. Ke gua yang terperasan lebih ni? Entah! Tapi chila cakap yang abang cina tu ada pandang gua. *kembang hidung* Hahaha. But seriously, aku memang suka tengok muka abang cina tu. Kononnya boleh lepaskan sikit rindu gua dekat ayie. Bila gua rasa rindu dekat ayie, senang je. Gua pergi je kedai topup tu then tengoklah muka abang cina tu puas-puas. Mohon ayie tak marah bila saya menggatal dengan abang cina tu. Heee. Ha, cakap menggatal. Tadi gua ada tanya ayie kalau gua menggatal macam mana? Then he said 'i trust you'. Ohhh, babyboo! Kite terharu sangat bila awak cakap macam tu. Thanks a lot sebab percayakan saya. Saya janji takkan hampakan awak okay. Me love you double much triple more :) That's all for today. Bye.

Maaf guna perkataan 'gua'. Entah kenapa gua feel rock pula malam ni.

YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment