.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Sunday 16 September 2012

LONG TIME NO SEE.

Assalamualaikum..

Hi everybody! Long time no see, do you miss me? Lol. Okay, hari ni aku baru dapat update blog. Almost two months tak update. Fuhh, banyak sawang..... Hahh! today nak cerita pasal trial. Oh yaa! Paper aku dah habis. just tinggal paper sivik dengan pj. Err, kenapa perlu ada paper tu. But it's okay. Alhamdulillah, trial masa tu boleh buat dengan tenang. Boleh buat tapi tak tahu lah result dia macam mana. Taknak target tinggi tinggi, takut tak tercapai je nanti. Yang paling penting LULUS dalam semua subject. Insyaallah..

Eh eh eh! Semenjak dua menjak ni aku rasa aku macam dah berubah sikit. Ye SIKIT. Tak tahu kenapa aku rasa aku ni macam dah jadi 'hati kering'. Macam dah takde perasaan! Why haa why?! Ughhh.. Maybe sebab benda sekeliling yang buat aku jadi macam ni? Mungkin.. Entah.. But I think, it's good for myself. Aku rasa suke dengan diri aku sekarang ni. Tak fikir sangat perasaan orang lain. Well, lebih baik fikir pasal diri sendiri daripada fikir perasaan orang yang tak reti nak fikir pasal perasaan kita. Kan? Tapi tak bermakna aku ni selfish. I just think about people who can think about me too. Barulah fair and lovely rite? Hahhh! Merepek dah. Actually, aku dah lupa macam mana nak menulis blog ni haa. Sadis k sadis! Seriously, mood nak menulis blog tak ada. it's gone! Missing! Nahhh!


Dia tersenyum. Tak bermaksud dia gembira. Mungkin ada kesedihan yang dia simpan di dalam hati. Hanya dia dan Allah saja yang tahu.

 Sekian.


YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment