.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Friday 2 December 2011

It's hard for me :(

"TAK PAYAH CALL OR MESEJ LAGI KALAU SEMATA-MATA NAK COUPLE BALIK NAK BALAS DENDAM. K BYE."
#TextFromHim

Heyy boy , what's wrong with you  ha ? Saya betul-betul tak paham kenapa awak perlu send text macam tu. Ape salah saya ? Kalau betul saya ada buat salah , please cakap dekat saya. Terus-terang dengan saya. Senang kan ? Saya lagi suka kalau orang yang berterus-terang. Selagi awak tak terus-terang dengan saya , saya tak akan tahu kesilapan saya. Sampai bila-bila pun saya tak sedar yang saya buat silap. And one more thing , dendam apa yang saya nak balaskan ? Sejak kita clash mase tu , saya tak pernah simpan dendam dekat hati saya ni. Saya tahu kalau saya berdendam , benda tu akan makan diri saya balik. Saya tak sebodoh tu lah. It's okay , kalau awak rasa kita tak boleh bersame lagi. Saya tak akan paksa awak untuk sentiasa bersame saya. Jodoh semua ditangan Allah. Kita tak tahu siapa jodoh kita. If awak ada suka someone , just go with that. I'm fine , don't worry because Shara yang dulu dah lame hapus. I'm a new Shara. Kalau awak tak boleh tahan dengan Shara yang baru ni , it's okay. Saya faham bukan senang kita nak sesuaikan diri dengan orang baru. Same macam saya jugak. Now , awak buatlah keputusan. Bukan saya nak letakkan selaga-galanya atas bahu awak. Saya taknak buat keputusan sebab saya takut saya akan rase menyesal nanti. Lagipun , saya dah pernah rase macam tu. So , saya taknak benda tu berulang lagi. I'll hope you understand my situation. Thankyou.

YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment