.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Monday 2 January 2012

SCHOOL !

Haii :(

Sedih , that's what i feel now. Sedih sebab kakak nak balik hostel dah. Sedih sebab nak masuk sekolah. Sedih sebab tak belajar betul-betul masa form 4. Sedih sebab takde boyfriend. Eh , kena jugak ke ? Ahh , pape je lah ! Wehhhhh ! Aku takut niiiii. Arghhhhhh ! Rasa nak menjerit pepagi buta ni. But , nasib baik boleh tahan lagi. Kalau tak , memang kena leter lah nanti. Seriously ,aku menyesal ! Menyesal tak belajar betul-betul masa form 4 tahun lepas. Tu lahh , masa cikgu cakap taknak dengar. Ni lah padahnya budak degil macam aku ni. Heshh. SPM mesti banyak masuk chapter form 4 kann. Aduhh , aku lemah betul lah macam ni. Belum masuk sekolah , aku dah dapat rasa stressnya. Masa dah jejak kaki depan pagar sekolah entah ape lah aku rasa kann. Tu belum masuk kelas lagi tu. Entah-entah aku pengsan ! Hessh , stress punya pasal. Ape-ape pun , aku kena catch up balik lah chapter form 4 tu. Sempat ke tak , itu aku tak tahu lah. Aku berusaha je lahh. Nak menangis air mata darah pun dah tak guna. Semua dah terlambat. Kerja amali aku pun , aku tak siap lagi. Haa , tu lagi satu masalah ! Comfrim , aku kena kaw-kaw dengan cikgu nanti. Argghhh ! Banyak benda nak fikir. Silap hari bulan , aku boleh botak! Okay ,relax-relax ! Banyakkan berdoa supaya semuanya berjalan dengan lancar. Aminn !

Lepas 3 Januari , aku dah tak boleh selalu online. Aku harap , malam esok A boleh online. Nak chat dengan dia buat kali terakhir ! Cett ! Takut pulak aku bila cakap 'buat kali terakhir' tuu. Haha. Kalau dia tak online esok , memang aku frust gila ! Hahaha. Macam tak boleh text pulak aku kann. Number dia dah ada , text je lah kann. Haha. Okay , aku dah gila sekarang. Malas nak taip banyak-banyak. Nanti banyak merepek je aku. Sepatah haram korang tak faham. Hahaha. Okayy , byeee !
YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment