.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Wednesday 30 May 2012

Hormat tidak kenal usia.

Assalamualaikum..

Hormat-menghormati amalan mulia. Selalunya yang muda akan hormat yang tua. Tapi, yang tua juga haruslah menghormati yang muda sebagai manusia bukan? 

Nak dijadikan cerita, petang tadi aku dapat mesej dari 'unknown' tanpa memberi salam atau kata pembuka terus sahaja memaki hamun, Kenapakah? Aku tanya siapa dia? Dan dia memberi tahu bahawa dia adalah girlfriend kepada kawan lelaki aku. Ya, grilfriend meji! Perasaan aku saat tu memang sukar digambarkan. Perit bercampur sedih menjadi PEDIH! Tapi, aku masih boleh bersabar walaupun telah dimaki. Bersabar kerana dia lebih tua dari aku. Dan aku fikir aku perlu hormat dia. Aku ingat bila aku reply text dia baik-baik, dia juga akan berbaik-baik dengan aku. Tapi aku salah. Dia mula rasa tercabar, katanya. Tercabar sebab apa? Aku pun tak tahu. Aku rasa aku tak mencabar dia. Hanya menggunakan kata-kata yang baik sahaja. Jauh sekali mahu mencabar dirinya.  Untuk pengetahuan awak, saya takde niat nak rampas boyfriend awak tu. Malah boyfriend sesiapa pun saya tak mahu rampas. Takde istilah 'rampas' dalam hidup saya. Awak kena tahu yang saya sudah anggap Meji tu sebagai abang saya. Hanya sebagai abang! Kalau awak nak bagi warning or whatever, bagilah. Saya terima. Saya dah biasa dengan semua ni. Dan saya takkan contact dengan boyfriend awak lagi. Saya janji. Jangan risau okay.

I need my hubby now. I really need him :(

YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment