.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Tuesday, 29 May 2012

RANDOM.

Assalamualaikum. 
Bertemu kita lagi di hari yang panas dengan hati yang panas lagi menyirap. Nak tahu sebab apa aku menyirap? Nah tengok bawah ni.

Muhammad Zuhairi ni memang saja nak cari pasal dengan gua. 'tercapslock' katanya. Konon! Macam gua tak tahu yang dia tengah perli gua. Memang nganjing habis haa. Gua pun apa lagi, balaslah balik dengan CAPSLOCK tu. Barulah fair and lovely kan kan.

Tak cukup dengan itu, kitaorang 'bergurau' dengan cara atas ni. Alolo, nampak shuweeettt anggaatttttt... *muntah alien* Hari ni memang betul-betul menyirap dengan ayie. Tapi menyirap manja-manja gitu. Puihhh.. 


Lastly, dia kata sambung bergurau malam nanti sebab dia nak TIDUE. Eh, bukan gua yang typo tauu, tapi dia yang typo. Gua pun tak faham apa yang dia nak cuba sampaikan. Kemungkinan 'tidur'. K, buat-buat faham je lah. Mohon maaf kepada MUHAMMAD ZUHAIRI BIN MAHAD sebab upload conversation kita ni. Sebenarnya saya saja nak balas dendam. Mwehehehe. Love you baby. Kbye!

YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment