.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Thursday 31 May 2012

SAYA KUAT!

Assalamualaikum..

Malam ni update blog lagi. Aku masih teringat text yang girlfriend meji tu bagi even aku dah delete text tu. Hmm. Sakitnya macam kena tusuk dengan pisau yang tajam. Pisau yang paling tajam di dunia. Bila duduk sorang-sorang mesti air mata laju je nak mengalir. Then, dengar lagu sedih-sedih lagi. Hmm, bertambah sedih! Fikir balik, kenapa benda ni semua jadi dekat aku? Mulut aku kata 'eleh, tak kesahlah semua tu. Biarlah dorang nak kata apa pun' tapi dalam hati hanya Allah saja yang tahu. Teruk sangat ke aku ni? Betul ke aku perampas hak orang? Kalau betul aku perampas, pasti aku ada ramai boyfriend atau senang kata 'playgirl'. Aku yakin aku bukan macam tu. Tapi untuk meyakinkan orang, hmm sangat susah. Bukan semua orang boleh percaya dengan kata-kata kita kan? Bukan semua orang akan suka dekat kita kan? Even, kita dah buat baik dengan orang mesti ada segelintir yang akan fikir negatif pasal kita. Aku cuba nak terima semua ni. Tapi semakin aku cuba, semakin lemah semangat aku. Aku perlukan orang yang boleh bagi aku semangat. Yang selalu bagi kata-kata positif dekat aku. Aku perlukan semua tu. Aku tak mahu kata-kata negatif, aku tak mahu caci maki orang, AKU TAK MAHU! Dimata orang mungkin aku salah, maafkan aku jika aku buat salah. Maafkan aku kalau aku kacau relationship korang. Tapi sumpah, aku bukan nak kacau ke apa. Tak terniat nak rosakkan hubungan orang. Kau perempuan, aku pun perempuan. Kita sama perempuan. Aku faham perasaan perempuan macam mana sebab aku pun perempuan. Aku tahu macam mana perasaan perempuan bila ada somebody yang cuba nak kacau boyfriend kita. Aku faham sangat. Malah aku pernah rasa macam tu. Aku pernah hadapinya dulu. Memang sakit rasanya. Tapi kau kena ingat, bukan semua andaian kau tu betul. Kau kena kenal pasti dulu. Bukannya main serang orang tanpa bukti. Aku tahu kau sayang dia, tapi cara kau salah. Jangan sebab cara kau tu nanti orang yang kau sayang tu pergi tinggalkan kau. Aku kata macam tu sebab aku pernah kena. Aku tahu kau akan baca blog aku ni. Aku tahu stalk aku. Kalau boleh semua benda pasal aku, kau nak tahu. Takpe, teruskan. Aku faham perasaan kau. Maafkan aku kalau kata-kata aku menyakitkan hati kau atau mencabar kau. Sumpah, aku tak terniat pun nak mencabar kau. Takde gunanya semua tu. Sekali lagi, aku minta maaf.

YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment