.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Sunday 27 May 2012

NEW LOOKS.


Assalamualaikum. Tak jawab dosa, kalau jawab sayang :)

Finally! Dapat juga updated blog selepas tension mengedit template blog ni. Fuhhh.. Penat gila! Berlecak ketiak gua. K, aku tipu. Mwehehe. Eh eh, tengok blog kita ni. Amacam? Cantik tak? Comel tak? Comel kan kan. Puihhh~ *masuk bakul angkat sendiri* Tapi rasa macam tak best pulak sebab tak boleh letak lagu, tak boleh letak gambar aku, gambar ayie, gambar kawan-kawan lagi. Hmm, such a boring blog! Never mind, aku cuti dua minggu so, ada banyak masa nak untuk kerja-kerja mengedit ni. Haha.

Haa, cerita pasal cuti sekolah! Cuti sekolah ni aku duduk rumah menghadap kakak aku yang tengah cuti sem. Dia hadap aku, aku hadap dia. Ohh, boringgg... Nak hang out pun, tak tahu nak hang out dengan siapa. Kawan-kawan semua busy balik kampung halaman dorang. Hang out dengan boyfriend? Ayie? Hmm, dia jauh sangat. Nak jumpa pun susah kemain lagi. Jumpa dalam mimpi je lah nampaknya. Kesian itew an an. *lap air mata* Btw, aku dengan ayie dah sebulan enam hari sekarang. Makin lama, makin sayang dekat dia. Seriously! Dear boyfriend, i miss you, i need you, and i love you :*

About examination hari tu. Fuhhh, tiga minggu kot! Memang berjuang habis-habisan. Bangun pagi-pagi semata-mata nak study. Well, pelajar cemerlang memang macam ni. Haha. Harap-haraplah dapat result yang cemerlang, dapat banggakan family. Aminnn.. Okay guys, gua tak tahu nak taip apa lagi. Otak sekarang tengah KOSONG.. KOSONGG... Kbye!

YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment