.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Sunday, 3 June 2012

BENCI!

Assalamualaikum.
*menaip dengan muka sakit macam orang mengandung*

Benci! Aku benci bila kena keracunan makanan. Benci bila rasa nak muntah tapi tak muntah-muntah. Benci bila kena keracunan makanan, time tu jugaklah mama masak sedap-sedap dan aku tak dapat menelan semua makanan itu. Benci bila tekak dan perut ni rasa tak selesa. Benci tahu tak benci! Mesti malam ni aku tak boleh tidur lena. Mesti aku akan terjaga dari tidur semata-mata nak buang muntah yang tak terbuang ni. Mesti aku akan terfikir benda-benda seram masa dalam perjalanan ke tandas nanti. Hmm. Kesiannya aku. Sekarang ni aku dah macam orang mengandung. Tak boleh bau busuk sikit mesti rasa nak muntah. Mesti rasa loya. Dah kenapa dengan aku ni pun aku tak tahu. Semua serba tak kena. Rasa nak lempang, tumbuk, belasah orang semuanya menjadi satu. Ahhh, tak larat nak sambung cerita ini. Aku berhenti disini dulu. Bye :/

YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment