.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Friday 8 June 2012

CEMBURUKAH?

Assalamualaikum.

Sekarang aku rasa down gila. Ada someone comment dekat entry 'DITINGGALKAN' yang menyakitkan hati aku. I don't who is she. Tetiba comment macam tu. Perlu ke semua tu? Entahlah, maybe tu ex ayie? Or saudara mara? Entah, tak ambil tahu pun semua tu. Tapi bila dia start comment macam tu, aku tetiba rasa nak ambil tahu. Tapi aku takut nanti aku yang sakit hati. Korang tengok je lah apa yang dia comment.


Siapa yang tak sakit hati bila ada orang cakap macam tu. Girl, awak still sayangkan ayie ke? Awak tahu tak yang benda ni boleh buat orang sakit hati? Cuba letak diri awak tu dekat tempat saya. Ha, apa yang awak akan rasa? Sakit kan? Btw, aku ni memang kuat cemburu. Memang tak dapat dinafikan! Takpelah girl, saya boleh delete gambar 'sweet moment' awak dengan ayie tu. Saya malas nak ambil gambar 'sweet moment' awak tu. Awak ambil lah. It's okay. Cuma saya nak minta supaya awak jangan kacau saya. Saya tak kenal awak. So, jangan buat saya fikir negatif pasal awak okay. Saya ni lain sikit orangnya. Kalau benci memang benci sangat. Kalau suka memang suka sangat. Tolong faham okay. Kita sama perempuan, mesti awak tahu perasaan perempuan macam mana kan? Enough! Bye.

YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment