.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Thursday 21 June 2012

CINTA.

Hai bertemu lagi kita malam ini. Rasa macam aku tamak pulak sebab update dua kali. Ahhh, persetankan semua itu. Ini blog gua, suka hati gua. Heeee. Okay, tadi masa tengah blogwalking tetiba my phone berdering. Ohhmakkauuu! Terkejut itew tauuu. Masa tu aku dapat rasa yang ayie call. Even tak tengok screen sebelum jawab call tu. Hebatnya aku. Ohh maaf, terpuji diri sendiri. Mula-mula jawab 'hello' then aku tak dengar apa-apa. Sudah pekakkah aku? Tutup mata kononnya boleh dengar dengan jelas. Sekali.. zruppppppppp! Fuhh, aku terkejut lagi. Bunyi yang amat amat amat jelas sekali. JELAS SEKALI! Biasalah, 'phone perang' aku ni memang macam tu. Kejap dengar, kejap tidak. Apa-apa pun aku still sayang phone tu. Jangan sesiapa berani curi phone aku tu! Ini amaran okay! Hahaha. Macam biasa bila ayie dah call, aku pasti banyak gelak daripada bercakap. Sebenarnya, aku gelak sebab nak cover rasa nervous aku bila bercakap dengan ayie. Ahhh, kononnya malu gitu. Nak malu sebab apa pun aku tak tahu. Kesian ayie menjadi mangsa gelak ketawa ku. Tapi aku rasa dia beruntung dapat girlfriend macam aku ni sebab aku rasa aku gelak ala ala manja gitu. Aku rasa okay! Rasa! Kami tak berbual lama pun. Beberapa minit saja sudah cukup untuk menggegarkan jantung ku ini. Bayangkan kalau on call sampai berjam-jam lamanya? Mahu mati kejung aku rasa. K, aku memang suka menipu. Lullzz. Terus terang aku cakap, aku ni cepat nervous bila bercakap dengan ayie. Rasa macam nak tamatkan perbualan tu cepat-cepat. Tapi bila dah tamat perbualan tu, aku rasa macam tak puas pulak nak bercakap. Actually, aku ada banyak benda nak cakap dekat dia. Tapi.... aku kaku! Lidah kelu! Mungkin kekurangan oxygen? Hmmm, entahlah. Bila agaknya nervous aku ni nak berakhir? Bila?! Tak sanggup hendak ku tanggung semua ini. Maaf, ayat aku malam-malam memang macam ni. Mesti mata korang berbulu kan? Eh, mata memang ada bulu kan? Hahaha k... Ayie, thanks for your wish and madah berhela tu. Sweet sangat even kite dengar tak dengar je apa awak cakap tadi. Jangan salahkan kite, sila salahkan phone perang tu okay? Hee. Tapi kite dengar awak cakap 'maaf?' Okay, kite maafkan awak. Awak pun maafkan salah silap saya selama kita bersama ni okay? 'bersama'? perkataan ni macam........ ahh sudah! Mata aku semakin kecil. Ayie pun tak bagi online lelama sebab esok nak sekolah. 

SELAMAT MALAM.


YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment