.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Monday 11 June 2012

WEDDING!

Assalamualaikum.

Penatnya hari ni. Ni semua sebab kenduri kawin semalam. Nak update blog pun kemain malas lagi. Okay, mai lah aku cerita sikit. Start hari khamis aku dan semua saudara mara bertungkus lumus untuk menjayakan majlis perkahwinan abang saudara aku iaitu along Najib. Semua berkerjasam menyiapkan majlis tu. Penat tu memanglah penat. Tapi bila dah berkumpul ramai-ramai dengan saudara mara, penat tu semua hilang sebab bergelak ketawa beramai ramai. Hahaha. Seronok sangatlah! 

Hari jumaat adalah hari akad nikah. Akad nikah berlangsung dekat rumah perempuan. Aku, akak, noni dan nabila tak ikut. Well, anak dara kena duduk rumah. Puihhh.. Masa duduk rumah tu, memang bosan habis! Tetiba rasa menyesal menghantui diri. Wuuuuuuu.

Hari sabtu pula ada majlis perkahwinan dekat rumah pihak perempuan. Best gilo! Sambil tengok along najib dengan kakak nurul bersanding, sempat jugaklah aku cuci mata. Handsome handsome belaka! Ayie, kite minta maaf tau sebab tergatal dekat sana. Hikhikhik. Nah korang tengoklah aksi kami dekat rumah pihak perempuan.

Sebelum pergi rumah pengantin perempuan wajib tangkap gambar. Budak kecil tu Eezas namanya. Suka rampas phone orang.

Baju purple tu along najib. Sempat lagi nak tangkap gambar walaupun tengah nervous.


Bagai pinang dibelah dua. Sama padan. 

Majlis makan beradab. Muka along najib macam lapar je. Hehe.

Kak lang, mama and arif yang manja -.-

Ini aiman. Dulu kecik je dia ni, sekarang dia lagi besar dari aku.

Lelaki tu anak buah kami. Tapi dia lagi tinggi -.-

Nak balik dah ni. Byebye abang-abang handsome. Lol

Copppp! Entry ni belum habis lagi. Hahaha. Lepas balik dari rumah pengantin perempuan, aku, kakak, noni, mak and alang singgah giant kejap sebab nak beli hadiah untuk pengantin keesokannya. Nak pergi jauh jauh pun dah tak sempat. So, giant je lah yang kami mampu. After that, balik rumah mak saudara a.k.a mak. Sampai je rumah mak, kami duduk-duduk kejap than aku, noni and akak decide nak pergi balai raya untuk tengok persiapan untuk kenduri hari ahad. Pergi sana bukannya kami menolong orang, tapi sebok posing posing tangkap gambar. Hoho. Ha, tengoklah lagi aksi kami ni.

Anak buah yang pendek. Hoho. Kami berbaju warna coklat hari ni.
 
Muka semua mintak kaki tangan -.-

Ni kakak kite. Muka kami tak sama tapi jiwa kami hampir sama :)

Sebelum balik sempat lagi singgah dekat tadika aku masa aku umur 5tahun. Rinduuuu.

Aku rasa entry macam dah panjang. Okay, berhenti sini dulu. Aku sambung dekat entry 'hari kemuncak'. Baca jangan tak baca!


YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment