.

.
Hello readers , I'm Nurul Shahratul Iman binti Roslan or for short Shara. Thanks for reading this blog. After you read please click button 'follow' and 'like' okay. And I'll follow your blog back. For followers that don't have link at their profile , I'm sorry because I can't follow you back. Thanks for your understanding.
With love Shahratul Roslan
__________________________________
SUKA BLOG SAYA ? JOMM LIKE :)
____________________

Tuesday 19 June 2012

PIZZA HUT!

Assalamualaikum.

Lamanya tak update blog. Erkk *bunyi cengkerik* Hoho. Tadi about 9.30 macam tu Adil dan Aiman datang rumah hantar perfume. Then, Aiman kata 'kami nak keluar ni' and I was like, 'eh betul ke? pergi mana?' *muka excited* Actually, aku tahu Aiman tipu je tu. Kihkihkih. Beborak kejap then dorang pun balik. After a few minutes, Adil text aku tanya nak ikut ke tak? Duhh, ikut kemana ni? Rupanya, dia dengan Aiman nak pergi beli dinner. Disebabkan Adil penat nak taip text, dia pun call. Tanya lagi nak ikut ke tak? Aku tanya nak pergi mana? Dia kata nak pergi pizza hut. Woishhh! Mula-mula memang susah nak percaya. Yelah, dorang ni kadang-kadang suka memain. Hahaha. Tapi aku tak ikut dorang pun. Well, anak dara kan tak manis keluar malam. Ahakz! *muka gedik* Then, Adil call lagi. Tapi bukan Adil yang cakap tapi Aiman. Aduhh, nak tergelak aku cakap dengan Aiman ni. Last-last, aku suruh dorang beli then hantar dekat rumah. Mula-mula aku bergurau je. Tapi dengar Aiman macam serious je nak belanja. So, aku pun okay je lah. Rezeki tak baik ditolak. Huahuahua. Berdebar je hati ni tunggu pizza dari dorang. And you know what? Telinga aku ni asyik dengar bunyi kereta je. Aku ingat kereta Adil dengan Aiman. Bila intai dekat luar rumah, takde pulak nampak keretanya. Haa, seram tak? seram tak? Errrr. Tak lama tu dengar bunyi kereta lagi. Kali ni memang aku malas nak intai dah. Then tetiba dengar orang bagi salam. Jeng jeng jeng! Penghantar pizza dah sampai! Hahaha. I mean, Adil dengan Aiman dah sampai. Masa aku tengok pizza dekat tangan Aiman tu aku rasa macam aku tengok emas. Ahh, terharunya kite bila anak buah belanja pizza. Meh lah sini tengok rupa pizza tu.

Sebelum makan wajib tangkap gambar okay. 

Pizza seafood rasanya. Entah, aku main telan je. huahuahua.

Akhirnya, selamat masuk ke dalam perutku ini.

Nak tahu tak, masa aku buka plastik pizza tu, ada banyak gila sos. Perhh, ni nak suruh makan sos ke pizza ni? Hahaha. Btw, thanks a lot Adil and Aiman! Lain kali belanja lah lagi ye. Hikhikhik *gelak manja* Okay bye semua.

YOU MAKE MY LIFE WORHTWHILE, IT'S ALL ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment